Menyembuhkan Untuk Candida - Top 3 Menyembuhkan Untuk Candida

Menyembuhkan Untuk Candida - Top 3 Menyembuhkan Untuk Candida

Mengalami Candida tetapi masih tidak tahu apa Menyembuhkan terbaik Candida adalah? Dalam artikel ini saya akan meliputi asas-asas mutlak yang anda perlukan untuk menyembuhkan penumbuhan yg terlalu cepat Candida. Jangan tertipu bagaimanapun walaupun, anda akan perlu untuk melakukan lebih banyak lagi untuk menghapuskan sepenuhnya jangkitan kulat kronik. Anda perlu pergi lebih mendalam untuk menghapuskan penumbuhan yg terlalu cepat kronik dari badan anda.

3 Menyembuhkan asas untuk Candida

# 1 - Perubahan pemakanan: Jika anda biasa dengan merawat Candida maka anda mungkin juga sangat biasa bahawa perubahan diet yang perlu untuk menghapuskan ia untuk kebaikan. Perubahan ini melibatkan gula dalam pengambilan diet rendah karbohidrat, karbohidrat ideal diet yang sedang mereka kaya dengan serat untuk mengawal gula. Mengelakkan cuka sebagai tambahan kepada beberapa makanan lain, terutamanya orang-orang biasa alahan seperti gandum, susu dan soya.

# 2 - Probiotik: Anda mungkin telah melihat iklan mengenai di televisyen, ini adalah bakteria baik yang membuat rumah mereka di saluran usus anda dan memainkan peranan penting dalam menjaga anda hidup dan sihat. Mereka membantu menukar dan mensintesis nutrien dan vitamin dan juga melindungi badan anda daripada patogen invasif seperti Candida.

Sistem imun anda berfungsi seiring dengan bakteria dan apabila anda menjadi kekurangan di dalamnya seperti selepas dos berat anti-biotik anda perlu cepat menggantikannya atau sebaliknya menghadapi akibat daripada penumbuhan yg terlalu cepat besar Candida dan isu-isu sistem imun.

# 3 - Bowel Cleanse: A membersihkan kolon asas adalah wajib untuk mula mencapai apa-apa jenis bantuan sebenar daripada Candida. Kebanyakan orang yang mengalami Kandidiasis kronik juga mengalami keracunan usus yang teruk. Di peringkat yang paling asas anda banyak mengusir kolon anda dan menambah bakteria baik untuk mempunyai apa-apa jenis peluang untuk mengatasi candida.

Terdapat banyak lagi langkah-langkah, tetapi 3 langkah akan mengambil pemula newbie untuk merawat Candida lebih jauh daripada hampir apa-apa lagi. Anda perlu menyedari sepenuhnya apa yang diperlukan pada diet serta mengambil probiotik yang mencukupi. Sebaik sahaja anda mewujudkan 3 perkara ini terdapat kira-kira kira-kira 4 lebih langkah-langkah utama yang anda perlukan untuk membebaskan diri anda Candida untuk hidup.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar