Mengapa Tidak Cuba Remedy Relief Heartburn Rumah? Apa yang Anda Perlu Kurangkan?

Mengapa Tidak Cuba Remedy Relief Heartburn Rumah? Apa yang Anda Perlu Kurangkan?

Saya mempunyai ramai pelanggan memberitahu saya bahawa mereka tidak mahu mencuba ubat rumah melegakan pedih ulu hati kerana mereka fikir ia adalah pantang larang? Adakah kesihatan semula jadi benar-benar berkesan? Apa yang doktor saya katakan?

Jika anda telah cuba antasid dan juga ubat-ubatan dan anda tidak berpuas hati dengan keputusan, ia mungkin mengambil masa anda mencuba ubat semulajadi refluks asid. Anda mungkin terkejut bahawa ia adalah rawatan yang paling pesat berkembang alam sekitar. Anda juga mungkin terkejut bahawa ia boleh mengatasi antasid anda jika anda memberikan peluang.

Remedy pedih hulu hati atau Antasid

Antasid adalah pilihan yang hebat untuk orang-orang yang mengalami refluks asid sekali setiap dua minggu. Malangnya, ramai orang mengalami ia hari ke hari. Sebagai contoh, ayah saya pernah mengalami ia hampir setiap jam.

Nasib baik, dia mendapati ubat semulajadi yang bekerja untuk beliau dan itu adalah sebahagian daripada sebab saya menaip ini untuk anda! Maksud saya adalah bahawa tubuh anda dicipta untuk pulih dengan sendirinya jika diberi peralatan yang betul. Dalam kes reflux, anda perlu menukar diet dan tabiat gaya hidup beberapa. Terdapat juga ubat-ubat untuk membaiki sfinkter esophageal yang lebih rendah yang rosak.

Remedy Relief Heartburn Home

Dalam kebanyakan kes, pedih ulu hati adalah hasil daripada sfinkter esophageal yang rosak atau lemah lebih rendah. Sfinkter esophageal yang lebih rendah adalah tisu yang tepat di atas perut. Ia bertanggungjawab untuk menjaga makanan dan asid perut dalam perut.

Tetapi selepas tahun penggunaan dan penyalahgunaan (Saya akan bercakap tentang itu dalam seketika), ia boleh menjadi rosak. Berikut adalah beberapa tips diet dan ubat-ubat anda mesti cuba hari ini.

1. Benarkan lebih rendah masa sfinkter esophageal anda untuk pulih dan sembuh. Anda boleh melakukan ini dengan meminum air yang banyak dan makan makanan sahaja yang lembut untuk beberapa hari. Makanan yang keras dan rangup meninggalkan air mata kecil yang boleh menyebabkan lebih banyak serangan. Anda juga harus mengelak daripada beberapa perkara yang juga akan kemarahan ia: rokok, minuman berkarbonat, alkohol, makanan pedas dan makanan berasid.

Ini mungkin kelihatan seperti banyak tetapi anda hanya perlu melakukan ini untuk beberapa hari untuk membolehkan ia sembuh.

2. Seterusnya anda perlu minum air yang banyak. Masa yang paling penting untuk minum air selepas makan atau makanan ringan. Sisa makanan kecil kadang-kadang akan terjebak antara pembukaan perut dan sfinkter esophageal yang lebih rendah. Makanan ini boleh memburukkan sfinkter dan juga menyebabkan pedih ulu hati. Minum air!

3. Cuba ubat semula jadi! Salah satu ubat anda mungkin mahu dipertimbangkan ialah madu. Rawatan ini sebenarnya ribuan tahun dan ia masih berfungsi. Madu mempunyai beberapa kuasa yang cukup mengagumkan seperti semula jadi penyembuhan tisu yang rosak. Orang-orang Mesir akan meletakkan ia pada luka dan masa penyembuhan akan hampir dipotong dua.

Menghisap 3 sudu madu boleh menjadi besar untuk sfinkter. Saya sangat mengesyorkan satu sudu teh kanan sebelum tidur untuk membolehkan sfinkter anda sembuh ketika anda sedang tidur!

Penyembuhan Reflux Kekal

Bayangkan apa yang ia akan berasa seperti mengekalkan pemulihan refluks anda! Terdapat beribu-ribu orang yang telah melakukannya dan di sini adalah apa yang salah seorang daripada mereka berkata kira-kira yang dijamin laporan ubat 100% kami.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar