Gym Etiket adalah Penting untuk Melangkah Awam Dengan latihan anda

Gym Etiket adalah Penting untuk Melangkah Awam Dengan latihan anda

Apabila saya mula-mula melangkah masuk ke dalam gimnasium yang saya benar-benar mempunyai sedikit atau tidak ada idea apa jenis etika saya perlu menggunakan. Jadi, sudah tentu saya membuat banyak kesilapan. Mengimbas kembali ia kelihatan seperti akal dan logik. Pada masa yang walaupun ia pasti tidak. Saya hendak pergi ke beberapa etika gimnasium asas atau "kaedah-kaedah" bahawa jika anda baru bermula di gimnasium anda mungkin mempunyai lebih kelihatan. Ini tidak ditetapkan dalam batu. Mereka hanya ihsan, dan tanggapan sangat berharga integriti.

Marilah kita mulakan dengan meninggalkan ego anda di pintu. Tiada Mengangkat Ego. Ini adalah satu kesilapan besar yang anda boleh membuat di mana-mana tahap latihan. Mengangkat ego adalah apabila anda sedar mengangkat lebih dari yang anda tahu anda boleh mengendalikan dengan bentuk yang sepatutnya. Sebahagian besar masa ini dilakukan untuk menunjukkan dan menarik perhatian rakan-rakan anda atau ahli yang berlainan jantina. Tiada apa yang akan membuat anda ketawa lebih daripada seseorang melakukan squats dengan berat badan terlalu banyak pada bar. Tetapi serius, tingkah laku ini boleh membawa kepada kecederaan.

Tidak meletakkan berat diri apabila anda dilakukan dengan mereka adalah juga sesuatu yang berlaku banyak dalam semua gimnasium. Ia boleh menjadi sukar untuk menyedari apabila latihan keras. Tiada siapa yang mahu meletakkan berat anda seperti berada supaya mereka boleh memulakan rutin mereka sendiri. Ini adalah mengesalkan haiwan peliharaan saya. Apabila saya di stesen yang saya mahu ia kemas. Jadi saya meletakkan segala berat dan dumbbells. Ia boleh membahayakan juga. Seseorang boleh datang bersama-sama dan terjatuh. Jadi jangan meninggalkan berat anda di sekitar.

Salah satu matlamat kecergasan anda apabila pergi ke gimnasium yang perlu untuk mendapatkan latihan yang sebaik mungkin. Saya faham bersosial yang boleh menjadi sebahagian daripada pergi ke gym. Hanya pastikan bahawa ia sentiasa kedua untuk latihan anda. Anda tidak perlu menjalankan perbualan panjang penuh di antara set. Yang serius akan mengganggu latihan anda. Juga ingat bahawa orang lain yang ada untuk senaman. Pastikan anda tidak mengambil mereka keluar dari zon mereka dengan cuba untuk bercakap dengan mereka. Tidak ada cara yang anda boleh memberi tumpuan kepada senaman apabila anda terlibat dalam ceramah kecil.

Sudah tentu latihan berat percuma adalah bentuk yang paling berkesan untuk latihan di gym. Ia juga merupakan yang paling berbahaya. Apabila anda baru untuk latihan dengan berat percuma sentiasa menggunakan kolar bar, kerana anda akan mempunyai isu-kira untuk menangani pada mulanya. Anda tidak mahu berat untuk slaid off bar mencederakan diri sendiri atau orang lain.

Bukan sahaja ini akan membantu anda mencapai matlamat anda keuntungan otot, tetapi ia juga akan menghalang anda daripada mendapat cedera. Ia juga akan menghalang anda daripada kelihatan seperti jerk kurang ajar. Menjadi ahli yang menyumbang masyarakat gimnasium anda. Pastikan anda berada membantu.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar