5 Tips untuk Penyembuhan Jangkitan Yis Dalam Hanya Waktu

5 Tips untuk Penyembuhan Jangkitan Yis Dalam Hanya Waktu

Ia adalah satu fakta bahawa lebih 75% daripada wanita di seluruh dunia sedang mengalami jangkitan yis. Di samping itu, mereka semua mahu untuk menyembuhkan jangkitan mereka dengan pergi ke kedai ubat tempatan dan membeli lebih ubat kaunter, yang tidak digalakkan kerana anda boleh mendapatkan beberapa kesan sampingan yang tidak baik. Selain itu, ia mungkin mengambil masa yang lebih lama untuk menyembuhkan gejala-gejala anda, dan menggunakan mereka antibiotik boleh membuat jangkitan yang lebih teruk.

Dalam artikel ini, anda akan mendapati beberapa tips yang berguna untuk membantu anda memenangi jangkitan.

1. Adakah anda tahu bahawa ia adalah tidak baik untuk douche untuk lebih daripada 2 hari? Hanya campurkan 2 sudu besar cuka dengan satu liter air. Perlu diingat bahawa rawatan ini adalah berkesan dalam masa 48 jam sahaja. Sebenarnya, rawatan ini akan mewujudkan persekitaran yang buruk bagi bakteria tidak baik, tetapi juga memusnahkan bakteria yang baik juga. Ini adalah sebab mengapa rawatan ini tidak boleh dilakukan selepas hari kedua.

2. Adakah anda tahu bahawa anda boleh dengan cepat menyembuhkan jangkitan yis dengan membersihkan kawasan yang dijangkiti dengan sabun? Sabun dianggap menjadi sebahagian daripada penyelesaian untuk menghilangkan gejala jangkitan. Walau bagaimanapun, hanya ingat bahawa anda perlu menggunakan sabun diberi wewangian untuk membantu bakteria yang tidak baik untuk melarikan diri.

3. Ia adalah disyorkan bahawa anda perlu makan kismis setiap hari untuk melawan bakteria yang tidak baik kerana yogurt mengandungi bakteria Lactobacillus acidophilus dipanggil. Ia adalah satu fakta bahawa bakteria ini boleh membantu mengurangkan jangkitan dalam usus dan faraj juga. Selain itu, yogurt boleh diperolehi dengan mudah dan sangat murah untuk membeli juga.

4. Selain daripada yogurt seperti yang dinyatakan, anda juga boleh melawan bakteria yang tidak baik dengan membina sistem imun anda. Tiga 200 miligram tidak Echinacea perlu diambil 3 kali sehari untuk membina sistem imun anda. Walau bagaimanapun, hanya ingat bahawa Echinacea tidak boleh diambil selama lebih daripada dua minggu sekali.

5. Ia adalah sangat penting bahawa mana-mana produk wangi tidak boleh digunakan untuk kawasan peribadi anda kerana produk-produk ini boleh menjadi punca jangkitan juga. Selain itu, ini krim wangi boleh memberi kesan kepada tahap darah pH dalam badan anda dan menyebabkan kerengsaan pada kawasan jangkitan anda.

Tips yang disebutkan di atas adalah dianggap sebagai ubat rumah untuk menyembuhkan jangkitan yis untuk kebaikan. Ini adalah sebab mengapa anda boleh menghapuskan jangkitan anda dengan selamat tanpa menggunakan sebarang ubat-ubatan. Percaya atau tidak, anda boleh menggunakan rawatan semula jadi untuk menyembuhkan jangkitan yis dalam hanya beberapa jam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar