Luar Biasa Tao Air Cara

Luar Biasa Tao Air Cara

Kaedah Air Tao, seperti yang saya belajar dari Bruce Kumar Frantzis, menawarkan setiap individu yang menjalankan amalan dengan penuh keikhlasan dan kerendahan hati, peluang untuk menyatukan tubuh yang, fikiran, dan semangat dengan yang seluruh alam semesta.

Sistem ini biasanya bermula dengan pelajar yang ikhlas belajar kaedah pernafasan yang lemah lembut tetapi mendalam dikenali oleh sesetengah pihak sebagai "Umur Panjang pernafasan". Seperti namanya, ia direka untuk memanjangkan bilangan tahun seseorang, sambil menawarkan kualiti hidup tidak sering dijumpai di dalam orang-orang yang tahun maju.

Dari sana fasa seterusnya sering qigong perubatan yang luar biasa ditetapkan yang dikenali sebagai "Dragon dan Tiger qigong". Kumpulan pendek latihan, manakala tiada kesan, sering diajar di China untuk pesakit kanser.

Di sekolah saya, saya mengajar yang terkenal Lapan Brocade Qigong (baduajin) yang didakwa bermula sejak Dinasti Ming. Saya belajar set terkenal ini dari guru saya, Shifu Luo Dexiu, seorang lelaki kuasa yang luar biasa dan kemahiran.

Seterusnya dalam Air Cara Tao datang "Membuka pintu Tenaga Badan" neigong ditetapkan. Neigong bermakna latihan dalaman dan adalah penting untuk mempelajari seni transformatif yang luar biasa daripada Tai Chi, Bagua, dan Xing-yi.

Sistem ini diteruskan dengan set maju "The Menyertai langit dan bumi", "Bend Busur pada badan", dan tahap yang tinggi "Immortals bermain di Awan". Ia adalah di luar skop artikel ini pendek untuk menggambarkan set ini cukup baik untuk melakukannya keadilan. Saya berharap anda menikmati pengenalan ini ringkas kepada Air Cara Tao seberapa banyak yang saya tidak menulis.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar